.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقاي مديركل خسته نباشيد
اميدواريم علي آبادي جبران كند!
آقاي مديركل به جاي رايزني با نمايندگان استان در راستاي ابقاي خود يكي از آن شربت هاي صلواتي را بنوش در حين مديحه سرايي نفسي تازه كن و ارادت خود را به مدير سابقت نشان بده و دست به دعا بردار: يا مددي...
اميدواريم علي آبادي جبران كند!

اين روزها خبرهاي زيادي درگوشه و كنار كشور پچ پچ مي شود كه اميدواريم صحت نداشته باشد.

مي گويند: علي آبادي قبل از معرفي از سوي رييس جمهور به عنوان وزير به مجلس در مصاحبه اي با خبرنگاران توسط بسيج ورزش برگزار شد گفت: طرح وزارتخانه اي كردن سازمان ورزش را به مجلس داده ايم و نظراتمان را به نمايندگان اعلام كرديم تا آنها پس از بررسي هاي لازم در اين راستا تصميم گيري كنند.

وي همچنين گفت: به تمامي فدراسيون ها و هيات ها و سازمان ها تاكيد كرده ام رابطه قوي با خبرنگاران داشته باشند و سوالات آنها را پاسخ دهند.

حالا كه مطمئن شدم آقاي علي آبادي به من خبرنگار كاري نداره و دستور هم داده كاري به ما نداشته باشند سوالي از مديركل تربيت بدني استان مازندران دارم:

آنطور كه شنيده شده است رايزني هايي را با تعدادي از نمايندگان مجلس جهت اخذ رأي اعتماد علي آبادي آغاز كرده ايد به اميد نوايي؟!

آقاي مديركل چه پاسخي براي اين سوال داريد؟ آقاي علي آبادي در مدت 4 سال مسووليت در مقام رييس سازمان تربيت بدني كشور چه خدمت و تحولي در اين راستا انجام داده است؟

آقاي مديركل تربيت بدني به جاي رايزني با نمايندگان استان در راستاي ابقاي خود يكي از آن شربت هاي صلواتي را بنوش در حين مديحه سرايي نفسي تازه كن و ارادت خود را به مدير سابقت نشان بده و دست به دعا بردار: يا مددي...

وقت مجمع نمايندگان مجلس را با اين رايزني ها نگير كه آنان كارهاي مهمتري دارند.

آقاي مديركل از آن اطاق شيشه اي بيرون آي و چشمانت را باز كن گوشهايت را براي شنيدن صداهاي هيات هاي ورزشي تيم ها و ... آماده كن تا شايد به ياد شرح وظايف خودت بيفتي.

نكند صندلي رياست آنقدر شيرين باشد كه راضي بشي براي بقاء خود سينه چاك ديگران شوي وقت را بيهوده هدر نده كه براي مديران خدمتگزار وقت طلاست!

توپ هاي طلايي را داخل زمين هاي روستائياني بفرست كه گريه كنان دامن مادر را گرفته تا توپي براي بازي بخرند.

كفش هاي زرين خود را درون خانه ات در آور و به زمين هاي گل آلودشان سري بزن تا شايد شرح وظايف يادت بيايد..

آقاي مديركل دست نگهدار و به فكر كار باش.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.